Reply To: Extreme CPU consumption when theme’s plugin activated

#21609
Althemist
Keymaster

СуперСтарт планът на СуперХостинг е крайно лимитиран и не е подходящ за магазини базирани на WooCommerce (всъщност самите СуперХостинг препоръчват най-големия си план, ако е за онлайн магазин).

Планът също така не е подходящ и за мулти-сайт нетуърк. Акаунтите на този план са с много лимитирано процесорно време и памет. Ако на самия акаунт има и друг сайт/сайтове става още по-зле. Дори да не беше забавянето в работата, само след месец ще се изчерпи лимита за inodes на хостинга и ще започнат да ви притискат да минете на по-голям план.

Като цяло е крайно неподходящ за ползване с каквато и да е премиум тема и WooCommerce.

Бих ви препоръчал да минете на по-висок план, но истината е, че като цяло СуперХостинг не е добро решение. Най-удачен вариант би бил хостинг в SiteGround. Всички наши сайтове се хостват там от 2 години, след като и ние имахме проблеми със СуперХостинг, а и цената е горе-долу същата.

Като цяло, няма какво да се направи за този проблем, поне докато сте на този план.

Тук (в таба Timings) може да видите, че TTFB за сайта ви е 5,4 секунди, което говори, че самият хостинг е много слаб и не може да се справи с обработка на заявките:

https://gtmetrix.com/reports/dev.pastibalkan.bg/YTsjvKHA

Нормалното време за TTFB не би трябвало да надхвърля 0,2 секунди.

Ако решите да се местите, в секцията ни Deals & Coupons ще намерите код за отстъпка в SiteGround.

Освен останалите неща ви предлагам дори и за dev среда да си инсталирате SSL. Вече е задължителен за работа с WooCommerce, освен това целия трафик на SuperHosting през HTTPS минава по HTTP2, който е значително по-бърз и облекчава нещата.

Ако можем да помогнем с още нещо сме на линия.

Поздрави,
Димитър

IMPORTANT!!!

Hello everybody! Please, accept our sincere appologies for the delaeyd support last 2 weeks. One of our team members was diagnosed with Covid-19 and we were isolated without the chance to leave home or access our office. We are now back to work and slowly catching up with delayed support tickets. We expect the queue to be cleared and everything to be back to normal schedule by Monday, 29th of June.

Thank you so much for your patience and understanding.

Best regards,
Althemist team
close-link